Sunday, July 11, 2010

Pengalaman Diliwat Oleh Rakan Karib 2

tiba-tiba walter berdiri lalu membuka seluar dalamnya. bagai nak terbeliak mataku melihat batangnya yang terpacak keras lagi panjang itu. batangnya lebih kurang 8 inci dan besar sesuai dengan badannya yang tegap sasa itu. dia pun memusingkan dan mengangkat badanku supaya aku dalam kedudukan merangkak. betapa mudahnya dia mengerakkanku. aku tahu tujuan Walter meletakkan aku pada posisi itu. aku tahu apa yang hendak lakukannya. fikiran normal ku menyuruh supaya aku menolak Walter sekeras-kerasnya. namun, tubuhku seolah-olah tidak berfungsi dan menuruti apa sahaja perlakuan dari Walter.

Walter pun menolak kedua-dua punggungku ke tepi untuk memperlihatkan lubang duburku. kemudian, dia menjilat lubang dubur ku. jilatan yang pertama membuatkan aku meremang kegelian. bayangkan lidahnya yang panas dan basah dengan air liur itu menjilat, menghisap dan menjolok-jolok lubangku. kenikmatan yang aku rasai hanya Tuhan yang tahu. aku betul-betul tidak sangka Walter akan melakukan perkara yang menjijikan itu.

setelah Walter membasahkan lubangku dengan air liurnya, dia pun bangun lalu meludah tapak tangannya. kemudian ludah itu dilumurkan pada batangnya sendiri. Walter pun mula melakukan tugas yang dinanti-nantikannya. aku sangat takut tetapi tidak berdaya menolaknya. aku tahu, sekiranya aku menolak, Walter pasti akan menggunakan kekerasan dan kesakitan yang aku rasai akan berlipat ganda. lagipun, apalah daya tubuhku yang kecil ini untuk menolak tubuh Walter yang besar itu. kepala batang Walter telah masuk ke dalam lubang duburku. walaupun telah dibasahkan dengan air liur Walter tadi, namun kesakitan masih dirasai. aku menjerit kecil, namun Walter tidak mengendahkannya. dia menambahkan lagi kedalaman tusukannya dengan perlahan-lahan. kesakitan yang aku rasai tidak dapat digambarkana. aku merasakan lubangku telah koyak dan terbelah dua. kesakitan yang aku tanggungi tidak dapat dikata. apa tidaknya, inilah kali pertama aku diliwat. dan batang yang meliwatku untuk kali pertama itu bukan sebarang batang malah batang yang besar lagi panjang. aku pasti, jarang ada budak berumur 16 tahun telah mempunyai batang sedemikian rupa.

akhirnya keseluruhan batang Walter telah berjaya masuk ke dalam lubangku. aku dapat mendengar suara Walter yang sedang mengerang kesedapan. aku hanya mampu menahan kesakitan. badan Walter mula berhayun perlahan. setiap hayunan itu seolah-olah terdapat batang besi masuk ke dalam lubangku. aku tidak berhenti-henti mengaduh kesakitan tetapi Walter tidak memperdulikannya malah menambahkan lagi hayunan tubuhnya. dia seolah-olah tambah terangsang dengan jeritan kecilku itu. aku tidak berani menjerit dengan kuat kerana bimbang orang akan terjumpa kami yang sedang dalam keadaan bogel. tapi setakat ini, masih belum ada orang yang melalui susur tersebut.

hayunan walter semakin ganas seolah-olah dia telah hilang rasional dan telah mengila. tiba-tiba dia berhenti meliwatku dan memusingkan tubuhku. dari posisi anjing mengawan tadi, Walter membaringkan tubuhku ke atas tanah, kedua kaki ku diletakkan di atas bahu kiri dan kanannya. kemudian dia memasukkan semula batangnya ke dalam duburku. kesakitan yang aku alami telah berkurangan berbanding sewaktu mula-mula dia memasukkan bantangnya ke lubangku. aku dapat rasakan yang lubangku telah mengebas dan setiap tolakan dan tarikan batangnya di dalam lubangku mula merasa kenikmatan. kenikmatannya sukar digambarkan. dalam kesakitan terdapat rasa ngilu serta sedap dirasai. aku mula menyuka perasaan nikmat diliwat.

dalam keadaan itu, aku membiarkan sahaja Walter memuaskan nafsunya. aku telah dicium, digomol serta diliwat olehnya. semua pun adalah pengalaman yang pertama bagiku. aku telah kehilangan dara pada lubang duburku, jadi aku tidak rugi apa-apa lagi sekiranya Walter hendak menyambung setiap hasratnya. Walter pun terus meliwatku sambil memeluk ku erat. aku sudah tidak kisah dengan setiap perlakuannya malah membalas setiap ciuman serta pelukannya. Walter semakin kuat dengusan kenikmatannya. peluhnya menitis-nitis ke atas tubuhku membuatkan tubuhku basah dengan peluhnya yang bercampur dengan peluhku sendiri.

hayunan Walter bertambah kuat. aku tahu bahawa kemuncak kenikmatannya semakin hampir. gerakannya bertambah kasar sehingga badanku tersorong ke batang pokok di belakang ku tadi. akhirnya Walter menjerit kecil dan mengelupur kenikmatan sewaktu memancutkan air mani nya ke dalam lubang duburku. aku dapat rasakan berdas-das air mani yang masih panas dipancutkan ke dalam tubuhku. Walter menolak batangnya sedalam-dalamnya ke dalam duburku untuk kenikmatan kemuncak. aku hanya mampu melihat wajah kenikmatannya yang betul-betul berada di atas muka ku. malah setiap dengusan kenikmatannya aku dapat rasakan dengan jelas.

setelah selesai melunaskan kemuncak kenikmatannya, akhirnya Walter pun menarik batangnya dari lubang duburku. aku melihat akhirnya Walter kembali berfikiran rasional. dia mengambil dan memungut semula pakaian yang telah dibuangnya merata tempat tadi. dia memberikan ku pakaian ku semula, aku merentapkan pakaian itu dari tangannya. aku masih marah dengan semua perbuatannya terhadap ku. Walter pun memakai semula pakaiannya. dengan badanku yang sakit serta lubang dubur yang seolah-olah telah terbelah dua, aku berusaha juga memakai semula pakaian ku. aku dapat rasakan air mani Walter masih terkumpul dengan banyaknya di lubang duburku tetapi kutahan juga supaya tidak terkeluar.

aku masih cuba memakai baju ketika Walter telah siap memakai bajunya. dia mengambil peluang itu untuk meminta maaf dan berkata, "tolong maafkan aku. aku tahu aku salah. aku tak dapat tahan lagi nafsu ku. aku telah memendap rasa cinta ni da dekat 3 tahun. aku memang bodoh, aku fikir dengan melakukan perkara itu akan menjadikan kau milikku. kau boleh buat apa sahaja kepada ku. kalau kau nak pukul ke, tumbuk ke, aku rela yang penting kau tetap jadi kawan ku". aku tidak memperdulikan kata-katanya. selesai memakai semula pakaian ku, aku berjalan menuju ke rumah. aku tidak dapat berjalan laju kerana duburku masih terasa sakit dan cecair milik Walter yang tersimpan dalam badanku seolah-olah akan mengalir keluar pada bila-bila masa sahaja. sepanjang perjalanan, walter tidak henti-henti meminta maaf tetapi aku pekakkan telinga. aku berpisah dengan Walter di hujung susur tersebut kerana rumah kami terletak di arah yang bertentangan. sebelum berpisah, Walter sempat mengatakan yang dia benar-benar cintakan ku.

sesampai di rumah, aku terus ke tandas untuk membuang air mani Walter yang masih bertakung dalam lubang duburku. agak banyak juga cecair putih tersebut aku keluarkan. melihat air mani yang keluar itu, aku kembali terangsang. walaupun batangku dihisap oleh Walter tadi, namun aku tidak sempat memancutkan air mani ku. lalu aku pun melancap di dalam tandas itu juga. sambil melancap aku terbayangkan sewaktu Walter meliwatku. aku menjerit-jerit kecil nama Walter sepanjang aku melancap. aku tidak perlu risau kerana tiada orang lain di rumah tersebut. hanya terdapat aku seorang. aku melancap tidak lama, mungkin kerana kesan dari hasil hisapan Walter tadi. aku pun memancutkan air mani ku berdas-das. itulah kali pertama air mani ku sebanyak itu. kalau dikumpulkan, boleh dapat sehingga suku cawan. mungkin kerana telah lama tidak melancap atau disebabkan kenikmatan hisapan tadi.

3 comments: